Klachtenpagina
Welkom op onze Klachtenpagina
Bij Elite Elegance vinden we klanttevredenheid uiterst belangrijk. Mocht u onverhoopt een klacht hebben over onze producten of diensten, dan willen wij u verzoeken deze zo snel mogelijk aan ons door te geven. Wij zullen ons uiterste best doen om uw klacht snel en naar tevredenheid op te lossen.
Hoe kunt u een klacht indienen?
-
Online Klachten(contact)formulier
- Vul onze contactpagina in om uw klacht te registreren. Deze pagina helpt ons om alle relevante informatie te verzamelen en uw klacht efficiënt te verwerken.
-
Per E-mail
- U kunt uw klacht ook per e-mail sturen naar info@eliteelegance.nl. Vermeld in uw e-mail uw naam, bestelnummer, en een gedetailleerde beschrijving van uw klacht.
Wat kunt u van ons verwachten?
- Bevestiging: Wij bevestigen de ontvangst van uw klacht binnen 2 werkdagen.
- Onderzoek: Wij onderzoeken uw klacht en nemen contact met u op voor verdere informatie indien nodig.
- Oplossing: Wij streven ernaar om binnen 14 dagen een oplossing of antwoord te bieden. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan houden wij u op de hoogte van de voortgang en de verwachte oplossingstermijn.
Klachten over herroepingen en retourneringen
Als u een klacht heeft over een herroeping of retourzending, kunt u ook gebruik maken van het onderstaande modelformulier voor herroeping.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/c
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Modelformulier voor Herroeping
Bijlage I: Modelformulier voor Herroeping
(Dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)
-
Aan: Elite Elegance
Leeuweriklaan 46, 3722CV Bilthoven
info@eliteelegance.nl -
Ik/Wij deel/delen u hierbij mede dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende producten:
[aanduiding product]*
de levering van de volgende digitale inhoud:
[aanduiding digitale inhoud]*
de verrichting van de volgende dienst:
[aanduiding dienst]*
herroept/herroepen* -
Besteld op/ontvangen op:** [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
-
Naam consument(en):
[Naam(en) van de consument(en)] -
Adres consument(en):
[Adres van de consument(en)] -
Handtekening consument(en):
(Alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.
Vragen en Feedback
Heeft u nog vragen of wilt u feedback geven over onze klachtenprocedure? Neem gerust contact met ons op via info@eliteelegance.nl of stuur ons een bericht op
Wij waarderen uw feedback en streven ernaar om onze diensten continu te verbeteren.